#ADS&co
Opgericht in 2016 groeide Vaderklap stilaan uit tot hét online platform door en voor vaders. Wij, founding vaders Dimi en Pieter, lanceerden het Vaderklapidee omdat er weinig tot niets voor vaders bestond. Wij willen er zijn voor vaders en in de vuurlinie staan.
In die vuurlinie staan kost tijd. Veel tijd, vaak ten koste van onze eigen gezin. Vaderklap is nog steeds een zijproject, maar wel eentje waar we volledig en met ons ganse hart voor gaan. Vaders inspireren, helpen en verbinden, daar doen we het voor.
Tijd kost geld. Daar moeten we niet flauw over doen. Via samenwerkingen met bedrijven en merken kunnen we een deel van onze kosten dekken. Alles wordt terug geïnvesteerd in het Vaderklapproject. Enkel hierdoor kunnen we Vaderklap verder laten groeien.
De meerderheid van de artikels zal altijd niet gesponsord zijn. Is het wel een “branded artikel”, dan vermelden wij dit. Ook als het niet betaald is, maar wel “branded” is, krijgt u het onderaan elk artikel te lezen. Eerlijk is eerlijk.
Weet echter dat we elke samenwerking bekijken en afwegen. Niet elk merk past bij vaders en Vaderklap. Elk artikel komt er dan ook na een grondige check. Valt het onder onze waarden? Is het inspirerend? Doen we het of niet? En hoe pakken we het aan?
Mooie foto’s, een aparte insteek en boeiend verhaal blijven belangrijk. Anders heeft het geen plaats op vaderklap.
Hebt u zelf een idee of wil u meeschrijven? Contacteer ons dan hier.
Ben je een merk of bedrijf en voel je wel iets voor Vaderklap? Laat het ons hier weten.